Liebherr ICNdi 5173 Peak NoFrost

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr ICNdi 5173 Peak NoFrost op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

UItstekend voor zijn doel 13-05-2024

Goede service (8 jaar). Niet de grootste koelkast.

Prima koelkast met prima service (bij registratie 8 jaar! garantie).
Niet de grootste koelkast, maar samen met een kleine schuifkoelkast van Liebherr toch voldoende opslag. En zo heb je meer zekerheid dat op deze wijze je koeling blijft houden in je huis (stel je voor dat je alleen een Amerikaanse kapotte koelkast zou hebben).
Na 1 jaar functioneerde koelgedeelte koel/vries namelijk niet meer, maar wordt dus snel gratis opgelost.

Pluspunten

• Goede serivce
  • beter dan 1 grote amerikaan

Minpunten

• Na 1 jaar moete repareren
  • extra koelkastje bleek nodig

Nico eerdhuijzen 06-07-2023

Bevalt erg goed zeker een aanrader

Wij zijn zeer tevreden over het apparaat het voldoet aan alle eisen en wij raden het iedereen aan

Pluspunten

• Ijsblokjes

Dijkstra 28-04-2023

Goede kwaliteit prijs verhouding

Ontzettend mooie en functionele koelkast. Goede kwaliteit!
De koelkast heeft erg veel extra functies zoals een ijsblokjesmaker en een vershoudlade die het eten ook daadwerkelijk verst houdt

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Opties

j***********@g******** 13-04-2023

Liebherr combi koelkast/freezer en 0 grade koelkast

We wilden een koelkast/vriezer met een ijsmachine. We kozen ook voor de nul graden koelkast omdat deze klein was met alle lades - samen hebben we alle opties die we nodig hebben met hoge kwaliteit en goede garantie.

Pluspunten

• veel opties
  • stylish

Minpunten

• issue met icemaker

Michiel 28-10-2022

Groenten blijven eindeloos lang vers!

Ik wilde een koel-/vrieskast met een speciale lade voor groenten zodat deze langer goed blijven. Ik ben blij verrast met de kwaliteit van de koelkast. Groenten blijven echt ontzettend lang goed. Hoewel de koelkast niet heel ruim lijkt, past er toch heel veel in. De ijsblokjesmaker is ook lekker makkelijk, zeker met feestjes. Gewoon vooraf lekker veel ijsblokjes produceren in de boost stand. Hele fijne koel-/vrieskast!

Pluspunten

• groentela
  • la voor vleeswaren en kaas
  • ijsblokjesmaker

Minpunten

• niet heel groot

j********@v********** 08-11-2021

aanrader

Heb hiervoor een Siemens koelkast gehad.
Groot verschil tussen beide koelkasten, zoals het op rails lopen van de lades en het blokkeren van de lades op het eindpunt.
Bovendien een zeer stille koelkast en aan de binnenkant mooi afgewerkt met zelfs in de vriezer nog een lichtpunt.
Uiteraard voldoet de koelkast prima aan de beoogde doelen zoals koelen en vriezen.
Kortom een prima aankoop.

Pluspunten

• stil
  • overzichtelijk

Minpunten

• niet
  • niet